Vásárlási információk
Az alábbiakban röviden összefoglaltuk a legfontosabb fizetési és szállítási információkat.
Amennyiben valamilyen kérdésére itt mégsem talál választ, kérjük olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket.
- A megvásárolt termék mindig a rendelés leadásának időpontjában feltüntetett áron kerül kiszámlázásra.
- Ahhoz, hogy termékeinket webáruházunkon keresztül meg tudja vásárolni, nem szükséges regisztrálnia az oldalra. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket is módunkban áll elfogadni
A kosár tartalma
- A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele. A kosár tartalma ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető.
- Minden megrendelést a legrövidebb időn belül visszaigazolunk és a termék elkészítése is a lehető legrövidebb időn belül, de maximum három munkanapon belül elkezdődik. A megrendeléstől számítottan a csokoládék kézhezvétele maximum 5-7 munkanapon belül várható.
- A rendelés elfogadása
- A rendelés beérkezéséről és elfogadásáról a rendszer automatikus e-mailt küld önnek. Ha bármilyen probléma merül fel a megrendelt termékekkel kapcsolatban, vagy az egyébként szükségessé válik, a megadott telefonszámon vagy a megadott emailben fogjuk keresni önt.
A The Box Shop webáruházában az alábbi fizetési módok közül választhat:
- Rendeléskor előre utalás a megadott bankszámlaszámra: a rendelési folyamat során az általunk megadott bankszámlaszámra kérjük a vásárlás összegét elutalni.
- Utánvéttel történő fizetés: a rendelés teljes összegét a futárnak kell kifizetnie, aki ennek fejében átadja önnek a megrendelt csomagot.
- Bankkártyás fizetés: webáruházunkban a SimplePay rendszeren keresztül történő biztonságos vásárlás a kártyaadatokkal biztonságos fizetési rendszerét veheti igénybe.
A Simplepay szolgáltató segítségével fizethetünk interneten keresztül bankkártya és hitelkártya segítségével. Használata ingyenes, továbbá ez a fizetési mód egyszerű, gyors, miközben biztonságot nyújt a felhasználóinak.
A kézbesítés szempontjából fontos, hogy olyan – lehetőleg mobil – telefonszámot adjon meg, amin napközben is el tudjuk érni.
Határidő
A megrendeléstől számítottan a termékeket kézhezvétele maximum 5-7 munkanapon belül várható. Amennyiben ez bármilyen oknál fogva nem megoldható, felvesszük Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon vagy e-mailben és tájékoztatjuk a lehetőségekről.
A vásárlás menete
Vásárlás az Webáruházban
Első lépésként válassza ki a terméket majd a „Kosárba” gombra kattintás után beállíthatja a kívánt mennyiséget.
A hibásan, tévesen leadott rendelések módosítására illetve visszavonására a szolgáltatás ellenértékének utalásáig van lehetőség, mely tényt haladéktalanul jelezze a info@theboxshop.hu vagy a dalloskitti@theboxshop.hu e-mail címen.
Első lépésként válassza ki a terméket majd a „Kosárba” gombra kattintás után beállíthatja a kívánt mennyiséget.
A hibásan, tévesen leadott rendelések módosítására illetve visszavonására a szolgáltatás ellenértékének utalásáig van lehetőség, mely tényt haladéktalanul jelezze a info@theboxshop.hu vagy a dalloskitti@theboxshop.hu e-mail címen.
Ezt követően csak külön írásbeli vagy telefonos egyeztetés alapján kerülhet sor a módosításra illetve visszavonásra azzal, hogy a Szolgáltató által már teljesített szolgáltatás esetén a termék bontatlanul történő visszaküldése esetén van lehetőség. Ez esetben azonban valamennyi ebből eredő többletköltség a Vásárlót terheli.
SZÁLLÍTÁS – a választható módok
A szállítás a GLS Futárszolgálat és a Magyar Posta Zrt. által történik
A megrendelt termék feladása
- utánvétes fizetés esetén a visszaigazolástól
- banki átutalásos illetve bankkártyás fizetés esetén az átutalt összeg jóváírásától számított 5-7 munkanapon belül történik.
Csomagjainkat a GLS Hungary Kft. és a Magyar Posta segítségével szállítjuk ki. A megrendelt terméket a feladást követő munkanapon, munkaidőben (8-17) kézbesíti a Vásárló részére. Ha szükséges, a futár szolgálat a küldeményt összesen három alkalommal kísérli meg kézbesíteni a Címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra, majd a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a futárszolgálat még egy kísérletet tesz, majd a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a küldeményt a jogosult átveheti.
Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.
A kézbesítés szempontjából fontos, hogy olyan – lehetőleg mobil – telefonszámot adjon meg, amin napközben is el tudjuk érni.
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Szállítási díj
1.900 Ft / csomag mely tartalmazza a csomagolás költségeit is.
A fenti árak tartalmazzák az ÁFÁ-t és kizárólag Magyarország területésre érvényesek.
Külföldi szállítás esetén pontos cím ismeretében tudunk árajánlatot adni, ezzel kapcsolatban keresse ügyfélszolgálatunkat az INFO@THEBOXSHOP.HU e-mail címen